Martijntje.reismee.nl

Week 12: Einde van Camp en het begin van het reizen!

Hallo Nederlanders,

Alweer week 12 en het einde van camp. Deze week had ik slechts een 1 op 1 kamper die ook in de eerste week aanwezig was maar dan onder een andere counselor. Deze camper had autisme gemixt met Syndroom of Aspergers en OCD. Daarnaast had hij een agressie stoornis waardoor ik deze week flink wat klappen heb gekregen. Gelukkig was hij 14 jaar oud, dus kwamen ze niet zo hard aan.... Lol! Daarnaast reisde ik aan het einde van de week naar Fort Lauderdale (Florida) waar we een hoop fouten hebben gemaakt met het reizen met het openbare vervoer

Zondag

Een vreemd gevoel op zondag omdat je wist dat dit de laatste zondag die je doorbracht samen met je collega's. Deze week begon rustig, waarbij iedereen zoals gebruikelijk klusjes moest doen tot de kampers arriveren. Eenmaal toen de kampers arriveerden begon allerlei activiteiten te lopen. Na een lang gesprek met de kampers ouders over mijn agressie problemen gingen we naar een zwembad feestje waarbij we de zondag al snel afsloten.

Maandag tot vrijdag

Van maandag tot met vrijdag stond zoals het schema al elke keer aangaf twee activiteiten per dag op het programma en vervolgens een avond programma. Deze week was er echter niet veel speciaal op het programma omdat het slecht de laatste week was. Hier en daar waren wat gedragsproblemen omdat er veel kinderen waren met een beperking. Hier en daar wat problemen met voedsel maar echter niks speciaal.
Op de vrijdagavond hadden we nog een slide show en een afsluiting met de rest van de groep. In de avond hadden we nog even een leuk feestje bij huisbaas haar huis. En vervolgens was het alweer vertrekken de volgende dag.

Zaterdag

We moesten het vliegtuig pakken van 4:45 PM in Washington National Airport richting Fort Lauderdale. Dat is onze eerste locatie van onze reis langs de oostkant van Amerika. We werden afgezet door twee van onze collega's. één van deze collega's reis met ons mee vanaf de tweede week. En de andere collega zien we later deze reis vlak voor New York.
Eenmaal aangekomen in Fort Lauderdale maakte we al onze eerste fout van de zoveelste fouten die we gaan maken haha.... We wisten namelijk niet hoe we bij het hotel moesten komen en we wilde de taxi vermijden. Echter lukte dat niet dus moesten we wel met taxi. Een grappig maar vermoeiend begin van deze reis.
Zondag gaan we naar ‘'International Hall of Fame swimming'' omdat het een van mijn doelen is in Amerika. Daarnaast gaan we naar de nieuwe Bourne film. Ben benieuwd hoe dat gaan verlopen.

Om een duidelijk schema te geven waar we deze week zullen verblijven en hoelang:
Fort Lauderdale 18-20 aug
Orlando 20 aug - 22 aug
Atlanta 22-25 aug

Ben benieuwd welke ervaringen en grappige momenten ons te wachten staan. Ik heb op facebook een gigantische voorraad foto's geplaats van de afgelopen 12 weken. En er zal nog een gigantische
voorraad bijkomen.

Greeting for the USA!!
Martijn

Thomas Verbeek

Hé Martijn, heb je werkzaamheden met intresse gevolgd. Moet zeggen dat ik respect voor je heb om 12 weken lang met kinderen te werken met een beperking. Dat is niet niks. Nu ga je beginnen aan een welverdiende rondreis. Ik kijk met plezier uit naar je ervaringen. Zodra je weer terug bent in Nijmegen moet je maar snel een avond organiseren om de foto's te gaan bekijken! Groeten, Thomas